Techniczne
Pojazdy mikrohybrydowe; system Start-Stop i rekuperacja
Koszt szkolenia
850 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Wymagania
Podstawowa znajomość zagadnień elektrycznych
Data:
15.05.2024,
od godziny 09:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Data:
15.05.2024,
od godziny 09:00 do 17:00
Liczba dostępnych biletów:
20
Cele szkolenia
Zapoznasz się z występującymi na rynku systemami rekuperacji i układami "Start-Stop"
Poznasz zasadę działania układów mikrohybrydowych w pojazdach: VW, BMW, Mazda, KIA, koncernu PSA
Nauczysz się diagnozować alternatory cyfrowe, przetworniki DC-DC oraz inne komponenty układów rekuperacji i systemu "Start-Stop"
Nauczysz się obsługiwać przyrządy diagnostyczne do serwisowania alternatorów cyfrowych, akumulatorów AGM, przetworników DC-DC i kondensatorów
Harmonogram
Bezpieczeństwo i odpowiedzialność podczas pracy z układami "Start-Stop"
Działanie systemu oraz wymagania i rozwój układów
Budowa i rola poszczególnych elementów układu
-Alternator cyfrowy / odwracalny
-Przetwornica DC-DC
-Akumulator AGM
-Kondensatory
-Rozruszniki
-Czujniki
Komunikacja, strategia sterowania i zależności międzysystemowe, a ich problemy diagnostyczne
System i-ELOOP stosowany w pojazdach marki Mazda
-Budowa i działanie układu
-Diagnostyka i popularne usterki
System i-STARs stosowany przez koncern PSA
-Działanie i strategia ładowania alternatora
-Diagnostyka i naprawa
Układ bluemotion stosowany w grupie VW oparty na systemie firmy BOSCH
-Budowa i działanie
-Diagnostyka
Układ ISG stosowany w pojazdach marki KIA oraz Hyundai
-I generacja
-II generacja
Układ MSA / MSAII stosowany w pojazdach marki BMW
-Budowa i działanie
-Popularne usterki
Podsumowanie
Koszt szkolenia
850 zł
/ netto za osobę
Lokalizacja
BETIS Olszynowa 23 Radom mazowieckie 26-600
Wymagania
Podstawowa znajomość zagadnień elektrycznych